  • Data: 2003-06-05 06:24:12
    Temat: Re: [ING] Jaja jak w Sląskim
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    >    Co o tym sądzicie? Jak to skutecznie zareklamować? Dopiero wczoraj
    > ponownie zamknąłem HomeCasha - kto da gwarancję, że skutecznie - więc
    > prowizja zostanie pobrana dwukrotnie (2x 5 PLN). Ale przecież rok temu
    > zamykając HomeCash - kierowałem się względami bezpieczeństwa (o prowizji
    > wtedy nikt nie słyszał) - da się to jakoś też zareklamować?

    Pomyśl sobie, idziesz do sklepu jako klient, proszę Pan ten towar kosztuje tyle
    a tyle, ale to nie jest ostatnie nasze słowo, zawsze coś można utargować,
    chociażby dla poprawy samopoczucia. Zadbają o to, byś wrócił tu następnym razem

    W banku (tu w ING) jest dokładnie odwrotnie, zawsze Cie ud... byle wiecej na
    tobie zarobić. Podpisałeś umowe, masz przes...e, dlatego zawsze warto 75 razy
    czytać umowe i gnębić panienki (panów) o każdy szczegół. Teraz jest
    przynajmniej wybór, kiedyś był tylko HomeCash.

    t.