    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ING KK - nowy podglad ?
    Date: Mon, 04 Feb 2008 19:01:22 +0100

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > No mistrzowska Rajfiego jest ok jako rezerwa za 25zl na rok. ING mnie
    > jakoś nie przekonuje znaczy karta jest oks jakby poprawili to www w nowym
    > właśnie wydaniu tylko kto poprawi tę obsługę przynajmniej w oddziałach w
    > moim mieście ;)

    Jedyne co karta ING ma kiepskie to podglad. W dodatku wydac 5k rocznie
    to nie jest duzy problem (przez 3 miesiace uzywajac swojej VC ING jako
    karty rezerwowej wydalem nia 3k). Na plus Raiffeisen zaliczam, ze mozna
    sobie ustawic limit wyplat na 0 zl i nikt mi pieniadzy z karty nie
    wyprowadzi. Minusem jest to, ze juz mi raz odmowili karty :)

    > Hmmmm może rzeczywiście przejdę się w końcu do tego Mille tylko takie
    > wachlowanie kartami - nie zawsze może być na to czas. Szkoda, że ten AmEx
    > taki drogi domyślnie.

    Karte odbierasz w oddziale. Poczta przychodzi do nich 3 razy na tydzien,
    wiec na karte czekasz ok 2 dni (ja mam odebrac w srode po pracy, a bylem
    ja zmienic dzisiaj ok. godziny 18). Tak wiec nie wymaga to za wiele czasu :)

    > No może będzie jakaś opcja typu z chipem albo bez.

    Afair ze strony Multi widac, ze Golda wydaja tylko z chipem. A na nie
    Golda daja max 10k limit. No chyba, ze wpadna na jakies inny, elastyczny
    pomysl (elastycznosc + Multi... ta).

    Najsmieszniejsza jest to ze chipa tlumacza poprawa bezpieczenstwa min.
    przed skopiowaniem karty, natomiast na argument, ze przeciez to przed
    niczym nie zabezpiecza bo karta ma takze pasek magnetyczny nie potrafia
    nic odpowiedziec.

    Ja tam, nie wiem... nie mam zamiaru posiadac karty ze sporym limitem
    autoryzowanej PINem.

    --
    Mithos