eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING Maestro przedplacona - wyplata w Holandii - informacja › Re: ING Maestro przedplacona - wyplata w Holandii - informacja
  • Data: 2003-07-28 16:11:46
    Temat: Re: ING Maestro przedplacona - wyplata w Holandii - informacja
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik podający się za kasza<k...@2...pl.nospam> nagryzmolił(a) w
    news:bg1fd0$ac8$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Wlasnie wrocilem z Holandii. Dokonalem dokladnie jednej transakcji
    > karta bedac tam. Byla to wyplata w bankomacie przedtawiajacym sie
    > jako Abn Amro 24/07/03 kwoty 10 euro. Wszystko trwalo tak szybko jak
    > w polsce, wrecz zastanawiam sie czy w ogole wyplata byla
    > autoryzowana. Stan konta karty zmniejszyl sie o 47,56pln (roznica na
    > podstawie wydruku z bankomatu bsk - nie mam podgladu karty przez
    > internet).
    > Generalnie - problemu zadnego z wyplata, jedynie nieco nieprzyjemny
    > przelicznik - prawie 10% wiecej niz w kantorze i 6% wiecej niz kurs w
> [...]

    Trochę drogo. Zastanawiałem się czy kupić tą kartę i używać w czasie
    wakacji jako główna karta ale teraz mam dylemat.
    Może jeszcze ktoś napisze jakie są rzeczywiste kursy z tej karty??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relację i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży". Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl