  • Data: 2005-02-15 11:26:27
    Temat: Re: ING OKO - nie dostałem umowy
    Od: "K.K." <e...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cuslhm$lu8$2@news.onet.pl...

    > Hmmm, a jak do tego ma się prawo? IMHO klient powinien dostać kopię tego,
    > co podpisuje. Prawda?

    INHO nie koniecznie, gdyż ustawa Prawo Bankowe mówi;

    Art. 55.
    1. Dowodem zawarcia umowy rachunku oszczędnościowego może być książeczka
    lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy. W nazwie dokumentu
    należy użyć w odpowiednim przypadku wyrazu .oszczędnościowy..
    2. Dowód zawarcia umowy rachunku oszczędnościowego jest wystawiany jako
    dokument imienny.

    Zaś Art. 54 określa co powinno znaleźć się w samej umowie.