  • Data: 2003-05-05 08:51:00
    Temat: Re: ING - ZŁODZIEJE
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "olo" <k...@t...usunto.pl> napisał w wiadomości
    news:b8udtd$gnj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > jakieś 3-4 miesiące temu BSK informował (wysyłając wiadomośc pocztą
    > wewnetrzną - z pewnościa dostałeś) że od pewnego momentu dla konta
    standard
    > tak niestety jest, że przelewy wychodzące w danym dniu muszą być zgłoszone
    > przed godzina 8-mą rano bodajże
    >
    > nie podoba mi sie zarówno to, jak i fakt konsekwentnego obniżania oferty
    > (zaczęło się od braku drukowanych wyciągów, później szykany przelewów
    > wychodzących a w najnowszej TOiP są przelewy wychodzące w cenie 1 zł )
    >
    > tyle że do głowy mi nie przyszło wyzywac ich od złodzieji - poprostu
> [...]

    Tez wycofalem sie z ING konta standard choc mialem je ok 6-lat. Oferta
    ulegla drastycznemu pogorszeniu i trzeba bylo powiedziec "do widzenia".
    Standardem ING jest ukrywanie roznych zmian i nie informowanie klientow na
    czas, kiedys pare miesiecy temu jak po 10:00 nie poszedl mi przelew to
    dopiero dowiedzialem sie , ze zmienili wysylanie przelewow tylko do 8:00 dla
    tych co maja taryfe "standard". Kto wygra na skutecznym odstraszaniu
    klientow w tym banku - tylko czas pokaze ale decydenci z ING moga sie
    przeliczyc, bo konta w tym banku maja raczej ludzie mobilni i nie jest to
    chyba klientela emerytow jak w PKOBPSA, ktorzy nie sa skorzy do zmian
    banku.