  • Data: 2013-06-07 16:05:28
    Temat: Re: ING daje znow 200zl
    Od: luc <b...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 7 czerwca 2013 14:38:37 UTC+2 użytkownik radar napisał:

    > Ale za to naliczyli mi punkty bankujesz-kupujesz :D chyba od 2008 roku!
    >
    > (ostatnia zak�adka)

    Dobre sobie - mi też coś tam zostało z ostatniej promocji. Pewnie do PESEL-u mają w
    bazie podpięte ;-)

    Odpisali mi w sprawie karty:
    W odpowiedzi na Pana e-mail uprzejmie informuję, iż zakładając konto Direct karta
    jest generowana do niego automatycznie. Uściślając, nie ma konieczności dodatkowego
    zamawiania karty.

    pzdrwm
    luc