  • Data: 2008-08-29 07:00:58
    Temat: Re: ING lokata 8% na trzy m-ce ?! Ma ktoś lepiej?
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pete pisze:

    > no przeciez jest juz od rana :-)
    > http://media.ingbank.pl/PressOffice/PressRelease.105
    500.po?changeLocale=PL

    > BTW czy zakladanie lokaty z OKO jest traktowane jako wyplata? Czy moge
    > bezkarnie zalozyc > 1 lokate?

    Sam sobie odpowiem. Założenie lokaty z OKO jest traktowane jak wypłata.

    Poza tym, nie wiem, czy to był jednorazowy wybryk, ale ING zaksięgował 3
    sesję elixiru następnego dnia. SMS przyszedł ok. 7.40.

    Czyżby oprócz sesji wysyłanych, ING zaczął "oszczędzać" na sesjach
    otrzymanych?

    --
    Pete