eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING - obsługa funduszy inwestycyjnych [długie]Re: ING - obsługa funduszy inwestycyjnych [długie]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news-fra1.dfn.de!npeer.de.kpn-eurorings.net!newsfeed.freenet.de!newsfeed01.
    chello.at!newsfeed02.chello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: DermalAmor <"djdermalamor[wytnij#$%^to]"@tlen.pl>
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ING - obsługa funduszy inwestycyjnych [długie]
    References: <d0mu2r$up$1@nemesis.news.tpi.pl>
    In-Reply-To: <d0mu2r$up$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    Message-ID: <xJ1Yd.114022$2e4.42284@news.chello.at>
    Date: Thu, 10 Mar 2005 20:02:37 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.89.149
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1110484957 62.179.89.149 (Thu, 10 Mar 2005 21:02:37 MET)
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Mar 2005 21:02:37 MET
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:339847
    [ ukryj nagłówki ]

    yayco napisał(a):

    > Pointa. Nie wiem czy to śnieg w marcu, czy ludzka głupota. Tak czy
    > inaczej, względnie zadowolony od wielu lat klient (najbardziej wtedy,
    > jak mu przysyłali flaszeczkę wina na Gwiazdkę), został w ciągu godziny
    > doprowadzony do desperackich myśli o wyzbywaniu się wszystkiego, co go
    > łączy z ING. Czego i innym życzę. Życzliwy.

    Ja od kilku miesięcy nie mogę się połączyć z Tele-N, uparcie odrzuca mój
    PIN i nikt poza odblokowywaniem go nie może powiedzieć czemu tak się
    dzieje. Kanał internetowy do tej pory działał, ale dwa dni temu miałem
    podobną sytuację jak z telefonem. Bardzo przemiły Pan konsultant
    poradził żeby spróbować jeszcze raz. Nie udało się, a kolejna Pani
    konsultant powiedziała że serwis jest aktualizowany i że tak będzie
    przez tydzień (szkoda że informacji o tym żadnej na stronie nie było).
    Tak więc od kilku tygodni próbuję się dowiedzieć o swój stan jednostek i
    niestety nie jest mi to dane. Miałem zamiar początkowo otworzyć tam
    konto, ale po tych zabawach porzuciłem tą myśl i skręciłem do
    MultiBanku, czego jak narazie absolutnie nie żałuję.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1