eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING zablokowalo mi karte - oskarza mnie o jej skopiowanie !!!Re: ING zablokowalo mi karte - oskarza mnie o jej skopiowanie !!!
  • Data: 2011-02-25 09:27:58
    Temat: Re: ING zablokowalo mi karte - oskarza mnie o jej skopiowanie !!!
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BBB" <b...@o...pl> napisał w >

    .
    > Czy ktos spotkal sie z taka sytuacja ze bez informowania sami blokuja
    > karte?

    Przecież dostałes smsa z informacją. Mają wysłać panienke z kwiatami?
    Takie są procedury, ze jak jest podejrzenie skopiowania to blokują.
    Bywa że banki w ogóle nie informują i wtedy to jest dziadostwo.Ale ty
    dostałeś informację smsem.
    Wolałbys dostac polecony "pocztą z trąbką", który szedłby dwa dni?

    wiatrak