eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGORe: INTELIGO
  • Data: 2003-10-31 14:46:53
    Temat: Re: INTELIGO
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > > Po pierwsze primo Inteligo nie ma poczty wewnętrznej (ach jak to osłabia
    > > jakość obsługi! ;-)))) Po drugie primo nie lubię dzwonić do banków, a
    > > legendarna i wysoka jakość obsługi powinna ich skłonić do odpowiadania
    na
    > > listy klientów. Chyba, że ta jakość jest bardziej legendarna niż wysoka
    > > ;-)))
    >
    > Czyżbyś się miała stać tym dla Inteligo, kim jest Bartol Partol dla
    mBanku? :-)

    Po pierwsze: ja mam konto Inteligo, Bartol konta w mbanku nie ma - więc się
    bardziej czuję uprawniona do krytykowania Inteligo niż Bartol mbanku. Po
    drugie: nadal czekam na obiecany kontakt z Inteligo i jakoś nie mogę się
    doczekać - więc moje własne doświadczenia przeczą temu co się tu o
    "świetnej" obsłudze wypisuje. Po trzecie - nigdzie jeszcze nie napisałam, że
    Inteligo "rzondzi" ;PPPP


    --
    Pozdrowienia,
    Glenn


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1