  • Data: 2005-11-02 08:28:30
    Temat: Re: INTELIGO KPINA
    Od: "Pooh" <news@_nospam_pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dk7don$lp3$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Co jeśli ktoś na stacji benzynowej zatankuje
    > a potem taki nr, i jedynym srodkiem platniczym
    > byla karta inteligo?
    Miałem kiesyś dawno taki numer, że wystąpił problem z połączeniem się z CK a
    nie miałem gotówki. Wtedy to była chyba karta (BZ)WBK.
    Obsługa stacji spisała dane moje i samochodu i zapytała kiedy przywiozę
    pieniądze. Ustaliłem, że w ciągu 2 dni. Gdy przyjechałem, pani odnalazła mój
    paragon do którego już było przypięte zawiadomienie dla policji, kasę
    przyjęła, paragon wydała, zawiadomienie dla policji podarła i spokój.

    Pooh

    http://www.pooh.priv.pl/