eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO KPINARe: INTELIGO KPINA
  • Data: 2005-11-03 18:22:24
    Temat: Re: INTELIGO KPINA
    Od: "Krzysztof " <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Yapio <y...@...to.tez.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Użytkownik "bobi" <b...@o...pl> napisał:
    >
    > > czy też wam się to zdarzyło, postanowiłem zrezygnować z tego banku
    > tymbardziej że z PKOBP
    > > niedawno zrezygnowałem . Inteligo wywija mi już 3 raz numer który mnie
    > strasznie
    > > zdenerwował,
    > [...]
    > Łączę się z Tobą w bólu. Mi już Inteligo wycięło taki numer 2 razy. Obawiam
    > się, że _niestety_ ma do tego prawo. :-( W Regulaminie znalazłem taki oto
    > "kwiatek"
    > http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_re
    gulamin.htm#95494BB08495
    > 45FA9C26EB4F5C6F2B4F
    > § 52 pkt. 1 i 2
    > 1. Każda transakcja dokonana przy użyciu Karty powoduje zmniejszenie stanu
    > środków dostępnych na rachunku poprzez założenie blokady w wysokości kwoty
    > transakcji łącznie z towarzyszącymi jej prowizjami i opłatami zgodnie z
    > obowiązującą Tabelą opłat i prowizji.

    PRZEPRASZAM BARDZO! CZY za "transakcje" mozna uznac probe autoryzacji jesli
    terminal POS wydrukowal: TRANSAKCJA ODRZUCONA ODMOWA

    mam dwa takie kwitki po 350zl kawalkiem kazdy i dwa razy zalozona blokade na
    taka kwote. chwile pozniej transakcja przeszla bez problemu z druga karta
    (obie karty inteligo)
    Jesli moje logiczne myslenie jest prawidlowe to informacja "transakcja
    odrzucona" nie upowaznia banku do zakladania blokad na 7 dni.
    Oczywiscie reklamowac mozna wszystko - termin zalatwienia reklamacji - 30 dni.

    [ciach]
    > Ot i cała - niestety gorzka - regulaminowa prawda... :-(
    >
    > Ciekaw jestem czy obecnie jest na rynku jakiś bank (łącznie z tzw.
    > internetowymi), który nie stosuje takiego, IMHO chamskiego, rozwiązania
    > sytuacji, o której mowa powyżej? Chętnie bym się do takiego przeniósł...
    >
    Nie wiem czy taki bank jest, ale jestem przekonany, ze jesli jakiekolwiek
    chamskie rozwiazanie jest bankowi na reke to bank je zawsze zastosuje. kazdy bank

    pozdrawiam,
    Krzysztof



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1