eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO problemRe: INTELIGO problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "Beata" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INTELIGO problem
    Date: 4 Feb 2004 14:32:08 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 41
    Message-ID: <5...@n...onet.pl>
    References: <bvqfs6$9pv$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1075901528 20574 213.180.130.18 (4 Feb 2004 13:32:08
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Feb 2004 13:32:08 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 62.29.248.98, 192.168.243.41
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; FunWebProducts)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:282938
    [ ukryj nagłówki ]

    > Witam. Wysłałem poleconym wniosek o zamknięcie konta w INTELIGO. Zrobiłęm to
    > na początku stycznia. Pracodawca przelał mi pensje w grudniu na konto w
    > mBanku (tak chciałem). Ale pensja w styczniu została omyłkowo przelana na
    > konto w Inteligo. I tera jest problem. Pracodawca (trzęsąca się księgowa -
    > bo zawaliła) powiedział, że nie ma zwrotów.
    > Ja na koncie w Inteligo (bo moge sie zalogować) mam stan 0.00 (ale dziwne bo
    > nie dzwonili do mnie i nie potwierdzali zamknięcia konta). Na koncie nie ma
    > też informacji o numerze rachunku i niemoge w Inteligo wejść na histroie
    > rachunku - czyżby było już zamknięte????
    > Jak mam odzyskać penje. Pracodawca wydzwaniał do Inteligo ale nic nie
    > wskórał - podobno sam musze ale jak to mam zrobić.
    > help
    >
    > Pozdrawiam Łukasz
    >
    Cześć.
    Jest tak: bank zamyka Twoje konto po upływie 30 dni od momentu wpłynięcia do
    nich formularza zamknięcia konta. Przez tych 30 dni możesz się zalogować do
    serwisu, ale nie możesz już wykonywać żadnych operacji na koncie. Skoro mogłeś
    się zalogować, tzn., że te 30 dni jeszcze nie minęły...
    A co do kasy - na formularzu mogłeś wskazać numer konta, na który mają być
    przelane środki, które jeszcze są lub ewentualnie wpłyną na Twoje konto w tym
    czasie. Sprawdź więc tam - może te środki zostały już przez Inteligo przelane i
    nie ma co więcej stresować pani księgowej :)
    Jeżeli pensji tam jednak nie ma, tzn. że została zwrócona do banku nadawcy
    (czyli banku Twojego pracodawcy) z komentarzem, że konto odbiorcy jest
    zamknięte (albo coś w tym stylu). I to może już sprawdzić Twój pracodawca.

    A co Inteligo - jeżeli cała procedura zamykania konta przebiega bez problemu,
    nikt do CIebie nie będzie dzwonił i dziękował za dotychczasową współpracę :)

    Aha, po upływie tych 30 magicznych dni zamykania konta, niczego nie dowiesz się
    już nawet telefonicznie - infolinia więc odpada. Musisz wtedy do Inteligo
    pisać - adres masz na ich stornie.

    Pozdrawiam,
    Beata


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1