eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO problemRe: INTELIGO problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INTELIGO problem
    Date: Wed, 4 Feb 2004 15:24:13 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 34
    Sender: u...@n...info@bykowina-132.elsat.net.pl
    Message-ID: <bvqvc3$lag$1@news.onet.pl>
    References: <bvqfs6$9pv$1@news.onet.pl> <5...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bykowina-132.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1075904707 21840 80.51.5.132 (4 Feb 2004 14:25:07 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Feb 2004 14:25:07 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:282952
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Beata" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5bdd.00000679.4020f458@newsgate.onet.pl...

    > A co do kasy - na formularzu mogłeś wskazać numer konta, na który mają być
    > przelane środki, które jeszcze są lub ewentualnie wpłyną na Twoje konto w
    tym
    > czasie. Sprawdź więc tam - może te środki zostały już przez Inteligo
    przelane i
    > nie ma co więcej stresować pani księgowej :)
    > Jeżeli pensji tam jednak nie ma, tzn. że została zwrócona do banku nadawcy
    > (czyli banku Twojego pracodawcy) z komentarzem, że konto odbiorcy jest
    > zamknięte (albo coś w tym stylu). I to może już sprawdzić Twój pracodawca.

    Do momentu upłynięcia terminu wypowiedzenia inteligo nie może odbić środków
    przychodzących na rachunek.
    Z kolei pozostałości są przelewane po upływie terminu wypowiedzenia. Nie w
    trakcie.
    W okresie wypowiedzenia dostęp do rachunków jest niekompletny, jednakże
    zawsze do dyspozycji jest konsultant.

    Najlepiej po prostu do nich zadzwonić i spytać kiedy nastąpi całkowite
    zamknięcie rachunku i co stało się z tą kwotą - czy zostałą odbita i
    dlaczego, a może wogóle nic nie dotarło, a księgowa zrobiła przelew
    koleżance zza biurka.

    Ale widać to jest nie do zrealizowania przez kolegę, który uważa, że nie zna
    nawet ID, ale do serwisu www zalogować się potrafi. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1