  • Data: 2019-05-07 01:21:33
    Temat: Re: Idea Bank
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 1...@4...net

    > Moze sie mylisz ... bo wlasnie swietny moment - kapitaly banku takie,

    Miałem na swej uwadze jedynie politykę, nie zaś politykę_finansową. ;)

    > ze nie ma prawa dzialac, i to nie z winy KNF, ktora podnosi wymogi,
    > tylko z winy LC, bo oszukiwal w bilansie.

    - Nie potwierdzam i nie zaprzeczam istnienia tych oszustw.

    - Za służbowe błędy swych pracowników odpowiedzialność ponosi IMO
    pracodawca, ale rzecz jasna do pewnej granicy. (pracodawca
    niekoniecznie usiądzie w efekcie popełnienia prywatnej
    zbrodni popełnionej przez pracownika)

    - Suma kapitałów jest zbyt mała, by połączone banki (Idea i Getin)
    funkcjonowały jako jeden bank?

    > No moze nie LC, tylko prezesa, ale czy LC tego nie wiedzial ?

    > I to w trosce o obywateli i ich pieniadze :-)
    > Pytanie tylko kto ma lepsza propagande i kto
    > odniesie z tego wieksza korzysc wyborcza :-)

    -=-

    Moja osobista prośba -- LCz, zamiast LC.
    Kiedyś mnie nazywano LC, zaś LCzarneckiego określano trzema literami -- LCz.
    Niby można uznać, żem Eneuel lub ELC itp., ale dla jasności chyba można
    kontynuować LCz zamiast LC.

    -=-

    Wracając do okazji -- IMO ludzie niekoniecznie będą szukali winy po
    stronie bankiera, gdy padnie bank. Mogą wyładować złość na kimkolwiek,
    w tym i na obecnej władzy, która niby LCz nie lubi, a jednak i wspomaga
    go różnymi programami naprawczymi, i (jak innych bankierów) asekuruje...

    Innymi słowy -- IMO ludzie głupi nie są, ale są złośliwi i chętni
    zemsty bez względu na to, czy mszczą się na winnych, czy na
    słabszych, czy na kimkolwiek...

    Do tego dopływa ;) stanowisko ludzi spoza Polski, którzy pamiętać
    mogą, że LCz był niszczony/prześladowany przez MChrzanowskiego,
    niejako na zlecenie polskich władz państwowych...

    Parafrazując:
    JF> No moze nie LC, tylko prezesa, ale czy LC tego nie wiedzial ?
    możemy otrzymać:
    ??? No może nie JK, tylko MCh, ale czy JK tego nie wiedzial?

    Można nawet zgłaszać takie:

    - celowo uwalili LCz, aby wygrać wybory,
    bo przeca LCz nie należy do ekipy JK

    coś...

    Afera ,,nagrywania na bank'' IMO może sporo kosztować
    obecną władzę, dlatego **IMO** niekoniecznie warto
    teraz nadgorliwie zajmować się likwidacją banków LCz...

    ,,Złapał Kozak Tatarzyna, lecz Tatarzyn za łeb trzyma'' -- obecne
    polskie władze dość głęboko tkwią w kieszeniach przyszytych do
    ubrań unijnych władców niekoniecznie kochających PiS... Ponadto
    polski system finansowy (czy jak to nazwać) dość mono opiera
    się o niepolskie banki... A i cała gospodarka polska niezbyt
    wiele znaczy wobec gospodarek krajów wiodących prym w UE...

    -=-

    Prorokiem nie jestem -- nie wiem, jak będzie.
    [wiem doskonale -- jak będzie, i co będzie, ale nie znam
    dokładnych dat! będzie koniec świata, ale nie wiem, kiedy...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

    https://pomorska.pl/w-linku-zle-sie-sprzeglo-pociag-
    z-pesy-popsul-sie-i-w-niemczech-wybuchla-afera-6-maj
    a-2019/ar/c1-14095971

    Wybuchła afera, a szef niemieckiego przewoźnika
    NEB miał powiedzieć, że ,,to wszystko złom".

    Zapewne miał na myśli, że zawinił hardware...

    Zatrzymanie się Linka w Berlinie miało być
    spowodowane awarią pokładowych komputerów
    w chwili sprzęgania dwóch składów.

    [myślę, że winny był software, być może zaśmiecony jakimś malwarem...]