  • Data: 2019-05-12 20:59:28
    Temat: Re: Idea Bank
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Biznesowemu" się nie przyglądałem, więc nie wiem, czy czegoś wymagają na
    potwierdzenie. Ale dla 0,1% nie chce mi się sprawdzać ;>

    > N26 będzie w strefie euro lepsze niż jakakolwiek inna karta dostęlna dla mieszkańca
    PL. W Danii również warto płacić, ale trzeba uważać na DCC i bankomaty - podobno
    można euro wypłacać, ale N26 może wziąć za to prowizję.
    > Wg mnie wygodniejsze i bezpieczniejsze niż rewolwer.
    > No i 10 euro bonusu ;>

    1. wpisałem kod, który podałeś
    2. z ciekawości wziąłem opcję dla biznesu

    jak przelicza revolut z DKK na PLN wiem, N26 w strefie euro to
    oczywiste, ciekawe jak przeliczą EUR na DKK?

    zanim pojadę karta powinna przyjść

    3. z weryfikacją nie było problemu, zdjęcia dowodu były dość przeciętne
    i zaakceptoali

    --
    pozdrawiam
    RobertS