  • Data: 2019-05-12 14:11:54
    Temat: Re: Idea Bank
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 12 maja 2019 12:42:45 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
    > N26 c.d.
    >
    > konto prywatne czy business (0,1% cashback)?

    "Biznesowemu" się nie przyglądałem, więc nie wiem, czy czegoś wymagają na
    potwierdzenie. Ale dla 0,1% nie chce mi się sprawdzać ;>

    N26 będzie w strefie euro lepsze niż jakakolwiek inna karta dostęlna dla mieszkańca
    PL. W Danii również warto płacić, ale trzeba uważać na DCC i bankomaty - podobno
    można euro wypłacać, ale N26 może wziąć za to prowizję.
    Wg mnie wygodniejsze i bezpieczniejsze niż rewolwer.
    No i 10 euro bonusu ;>