  • Data: 2011-06-29 07:17:40
    Temat: Re: Idea Bank - odnawialność lokaty idealnej.
    Od: "Konfabulator" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał(a):

    > Temat tłuczony w przypadku Getin/OF. Idea to teoretycznie inny bank.

    Teoretycznie, ale system jest dokładnie ten sam.

    > Nigdy nie korzystałem z Idei. W jaki sposób można się dostać do parametrów
    > już założonej lokaty, bo nie mam najmniejszego zamiaru zakładać u nich
    > jakiegokolwiek konta. Trzeba mieć jakiś login i hasło i aktywną komórkę?

    Trzeba mieć login, hasło (jedno dostajesz mailem, drugie SMSem po założeniu
    pierwszej lokaty, bo pozostałe musisz zakładać już w systemie po zalogowaniu)
    i aktywną komórkę, bo zmiany w lokatach potwierdza się hasłem SMSowym.

    > Czy jest to gdzieś opisane bo u mnie zakładka Jak założyć coś nie chce
    > nic pokazać (stara przegladarka?).

    Tu masz opis ze strony jako obrazek:

    Zakładanie - http://img3.imageshack.us/img3/1130/id1zy.jpg
    Obsługa - http://img135.imageshack.us/img135/4228/id2d.jpg