eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIdea Beztroska wcale nie taka beztroskaRe: Idea Beztroska wcale nie taka beztroska
  • Data: 2019-02-26 11:40:50
    Temat: Re: Idea Beztroska wcale nie taka beztroska
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu wtorek, 26 lutego 2019 11:13:20 UTC+1 użytkownik miumiu napisał:

    > Ty tak serio? za 1-2zł to mi sie nawet nie chce ani dzwonic ani pisać ani
    > jechać 5km do banku.

    A na grupę chce Ci się pisać?
    Tu akurat racji nie miałeś, ale ja reklamowałem nawet 1gr w mBąku i oddali mi.
    Ma to też skutki długofalowe - zaznaczają sobie, że nie jesteś klientem w krawacie i
    nie próbują potem głupich numerów.
    A nawet na tyle automatyzują, że na infolinii trafiasz do najlepszego dostępnego
    konsultanta.

    Przykład dziś z santiego - 15 minut rozmowy o tym, czy mogę załatwić dla żony
    dodatkową KK bez przyłażenia do oddziału. Pierwsza pani przynosi dobre wieści - mogę
    złożyć wniosek (też są głąby, wniosek o dodatkową KK - i jeszcze jest jakaś
    "decyzja") przez telefon, a wystarczy, że żona przyjdzie do oddziału i podpisze.
    Przełacza do "docelowego" konsultanta - a ten mówi, że nie, najwyżej mogę złożyć
    wniosek przez telefon, ale przyjść musimy razem. OK, niech choć będzie ten wniosek -
    też nic z tego, bo nie mają zgody żony, żeby do niej zadzwonić.
    Skoro już to tutaj opisałem to żaden problem zrobić ^C+^V do pisma reklamacyjnego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 26.02.19 11:54 J.F.
  • 26.02.19 20:35 Arek
  • 26.02.19 20:45 Kris
  • 26.02.19 20:58 Arek
  • 27.02.19 11:12 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1