-
X-Received: by 2002:aca:adcb:: with SMTP id w194mr1817091oie.97.1551177650630; Tue,
26 Feb 2019 02:40:50 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:aca:adcb:: with SMTP id w194mr1817091oie.97.1551177650630; Tue,
26 Feb 2019 02:40:50 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!y22no101907ita.0!news-out.google.com!v188ni178itb.0!nntp.google.com
!y22no101903ita.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-fo
r-mail
Newsgroups: pl.biznes.banki
Date: Tue, 26 Feb 2019 02:40:50 -0800 (PST)
In-Reply-To: <q533fv$u9p$1@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
References: <q50inv$lg5$1@node1.news.atman.pl>
<f...@g...com>
<q533fv$u9p$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <3...@g...com>
Subject: Re: Idea Beztroska wcale nie taka beztroska
From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
Injection-Date: Tue, 26 Feb 2019 10:40:50 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:641290
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 26 lutego 2019 11:13:20 UTC+1 użytkownik miumiu napisał:
> Ty tak serio? za 1-2zł to mi sie nawet nie chce ani dzwonic ani pisać ani
> jechać 5km do banku.
A na grupę chce Ci się pisać?
Tu akurat racji nie miałeś, ale ja reklamowałem nawet 1gr w mBąku i oddali mi.
Ma to też skutki długofalowe - zaznaczają sobie, że nie jesteś klientem w krawacie i
nie próbują potem głupich numerów.
A nawet na tyle automatyzują, że na infolinii trafiasz do najlepszego dostępnego
konsultanta.
Przykład dziś z santiego - 15 minut rozmowy o tym, czy mogę załatwić dla żony
dodatkową KK bez przyłażenia do oddziału. Pierwsza pani przynosi dobre wieści - mogę
złożyć wniosek (też są głąby, wniosek o dodatkową KK - i jeszcze jest jakaś
"decyzja") przez telefon, a wystarczy, że żona przyjdzie do oddziału i podpisze.
Przełacza do "docelowego" konsultanta - a ten mówi, że nie, najwyżej mogę złożyć
wniosek przez telefon, ale przyjść musimy razem. OK, niech choć będzie ten wniosek -
też nic z tego, bo nie mają zgody żony, żeby do niej zadzwonić.
Skoro już to tutaj opisałem to żaden problem zrobić ^C+^V do pisma reklamacyjnego.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Obcokrajowcy w bankach
- Wysokie ceny nieruchomości... ;)
- Dlaczego takie preferencje banków?
- Awaria BNP Paribas
- Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- czy zablokują mi środki?
- Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
Najnowsze wątki
- 2025-02-18 Obcokrajowcy w bankach
- 2025-02-13 Wysokie ceny nieruchomości... ;)
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-01-23 Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- 2025-01-21 czy zablokują mi środki?
- 2025-01-09 Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...