  • Data: 2012-05-07 20:20:38
    Temat: Re: Idea bank, debilny jeszcze bardziej.
    Od: " Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

    > na czym polega problem z tą weryfikacją?
    > Wydawało mi się, że dotychczas sprawdzały to jakieś pojedyncze banki (nie
    > wiadomo zreszta, po co)
    > Skoro orbi to idea i to tak nieudacznie - zlikwidujcie u nich kilkaset kont
    > - szybko pospacerują po zagubiony zdrowy rozsądek.

    To nie pomysł Czarneckiego i jego klonów tylko KNF dobrał im się do dupy za zakładnie
    lokat na pół
    rodziny z jednego konta, więc teraz nie mają wyboru, ale trochę przesadzili w drugą
    stronę, zwykle
    banki porównują imię i nazwisko, a tu poszli po bandzie. Obejście już ktoś wskazał -
    bezpłaty ror i z
    niego zakładać lokaty.