eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIdea bank nie chce oddać kasyRe: Idea bank nie chce oddać kasy
  • X-Received: by 10.140.33.202 with SMTP id j68mr1007761qgj.27.1426532812120; Mon, 16
    Mar 2015 12:06:52 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.33.202 with SMTP id j68mr1007761qgj.27.1426532812120; Mon, 16
    Mar 2015 12:06:52 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    z20no109364igj.0!news-out.google.com!f74ni149qge.0!nntp.google.com!h3no2279527q
    gf.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 16 Mar 2015 12:06:51 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <mdv8ip$e1b$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=94.231.0.40;
    posting-account=E5wk2AoAAADqRbZx0xGn64t2sF6elpPb
    NNTP-Posting-Host: 94.231.0.40
    References: <4...@g...com>
    <mdv8ip$e1b$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Re: Idea bank nie chce oddać kasy
    From: marysz <m...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 16 Mar 2015 19:06:52 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:611253
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 13 marca 2015 18:59:55 UTC+1 użytkownik MarcinF napisał:
    > W dniu 2015-03-13 o 18:37, marysz pisze:
    > > Witam
    > > Moja żona 3 lutego wypowiedziała umowę ramową w idea banku z 30 dniowym okresem
    wypowiedzenia. Tego samego dnia chciała przelać środki ale okazało się, że nie może
    wykonać żadnych operacji na koncie. W banku i na ifolinii twierdzili, że zgodnie z
    regulaminem w okresie wypowiedzenia mogą jedynie być księgowane przelewy przychodzące
    a pozostałe środki zgodnie z dyspozycją zostaną przelane po okresie wypowiedzenia.
    Po pytaniach o konkretna podstawę tej blokady, konsultanci stwierdzali, że to jednak
    jakiś problem techniczny, który jak najszybciej zostanie rozwiązany. Ale co najwyżej
    następowała zmiana haseł dostępu albo cisza. I tak po każdej rozmowie.Kilka dni temu
    zadzwonił człowiek w odpowiedzi na reklamację i poprosił jedynie o czas na zapoznanie
    się ze sprawą i dalej cisza. Na koncie jest kilkanaście tysięcy a nasza cierpliwość
    się skończyła. Poradźcie jak postąpić w tej sytuacji.
    > > Pozdrawiam
    >
    > A nie da się zweryfikować swojej "błędnej" decyzji o wypowiedzeniu,
    > poprosić o natychmiastowy powrót do grona szczęśliwych klientów,
    > następnie przelać kasę i złożyć wypowiedzenie ponownie?

    Skorzystałem z Twojej rady i złożyłem wniosek o konto oszczędnościowe. Została
    wznowiona umowa ramowa i odblokowane wszystkie opcje dostępu.
    Niemniej uważam za skandal, że około dziesięciu doradców nie chciało albo nie umiało
    rozwiązać problemu (ci z oddziału nawet nie próbowali). Dlatego złożyłem doniesienie
    do prokuratury i skargę do KNF-u.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1