  • Data: 2010-09-21 19:56:37
    Temat: Re: Idol XXL-a - Palikot ....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ponieważ unikam TVN (z powodów prozaicznych czyli reklamy) więc nie
    > zabiorę głosu w temacie Waszego kochanego idola miejsca zasiadania :)
    > Niemniej jednak pojawienie się tego pisemka akurat w tej chwili może mieć
    > ciekawe konsekwencję - życzę więc mocnych wrażeń bo mnie przeszłośc i
    > przyszłość pana Palikota Janusza (albopodobnie) wisi.

    A mnie nie wisi, i ze swojej strony życzyłbym sobie (i tobie również) aby
    lemingi ...:

    Łażący Łazarz: Cywilizacyjna zagadka etyczna
    <http://wirtualnapolonia.com/2010/09/21/lazacy-lazar
    z-cywilizacyjna-zagadka-etyczna/#more-9259>

    ...wreszcie przejrzały na oczy, i przestały głosować na tą pookrągłostołową
    bandę szpicli, która prowadzi mój kraj na skraj bankructwa...

    Rząd naruszył fundusz na czarną godzinę
    http://prawica.net/opinie/23282

    "[...] Natomiast następnego dnia po medialnym spotkaniu rząd podjął decyzję
    o przejęciu ponad połowy środków zgromadzonych w Funduszu Rezerw
    Demograficznych i przeznaczeniu ich na bieżącą wypłatę emerytur. Fundusz ten
    miał być zabezpieczeniem na czarną godzinę. Czy to oznacza, że ta godzina
    już wybiła? [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/