    From: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Idzie fala do Polski
    Date: Sat, 17 Jan 2009 17:46:55 +0100

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości
    news:qFlcl.10831$mk7.2201@newsfe16.ams2...

    > ostatnia recesja w Wlk Brytanii nie miala zupelnie przelozenia na Polske.
    > Byly to wszak lata
    > poczatkow wolnosci i ja moglem zaszpanowac po przyjechaniu do Pomrocznej
    > jednym(dosl.)
    > dolarem napiwku kelnerowi w Zakopcu. Dzis by mnie pewnie kopnal za to
    > sknerstwo w dupe.
    >
    > Dzisiejsze problemy odbija sie zywo na Polsce. Z masowej emigracji
    > zarobkowej, ktora tak
    > przeciez pomogla krajowi w okresie ekonomicznej transformacji ustrojowej,
    > wielu do Polski powroci.
    > Ci slabsi juz masowo wracaja.

> [...]

    Gratuluje twojej paserbicy. Jednakze jej los jest juz przesadzony i skonczy
    jak reszta kobiet rodzac i sluzac a ewentualna kariere bedzie mogla
    realizowac w strefie marzen nocnych.
    Nie jestem ortodoksem, wrecz przeciwnie ale jako ze posiadam charakter
    potencjalnego pracodowacy nie omieszkuje takie wspolczynniki rozpatrywac.
    Swoja droga powoli zaczynam zastanawiac sie co nam wszystkim usmaza Rebe,
    gdyz jak wiadomo akcja zdobywania kasy dobiega konca ale nie widac akcji
    kredytowej. Zachodze w glowe skad wezma rebe kaske na procenty aby oddac.
    Dlatego tez owe problemy mlodej panny ktora kredytu narazie nie dostanie co
    nawyzej moze wynajac i tym samym zasilic szeregi ludzi mobilnych bez
    rozwoju.
    Z frontu w Polsce zajadajac zdrowa kurke z przydomowego kurnika oraz
    popijajac bimberek z wlasnej produkcji bez akcyzy na zrowych glinianych
    naczyniach z wlasnego wyrobu.