    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Idzie fala do Polski
    Date: Sat, 17 Jan 2009 18:39:26 +0000

    Kudlaty wrote:

    > Gratuluje twojej paserbicy. Jednakze jej los jest juz przesadzony i
    > skonczy jak reszta kobiet rodzac i sluzac a ewentualna kariere bedzie
    > mogla realizowac w strefie marzen nocnych.
    > Nie jestem ortodoksem, wrecz przeciwnie ale jako ze posiadam charakter
    > potencjalnego pracodowacy nie omieszkuje takie wspolczynniki rozpatrywac.
    > Swoja droga powoli zaczynam zastanawiac sie co nam wszystkim usmaza
    > Rebe, gdyz jak wiadomo akcja zdobywania kasy dobiega konca ale nie
    > widac akcji kredytowej. Zachodze w glowe skad wezma rebe kaske na
    > procenty aby oddac.
> [...]
    Gratuluje zdrowej kurki i bimberku.
    Ja sam dzisiaj, w ramach przygotowan do uczty jutrzejszej, trenuje
    jedzenie ochlapow z owego ogromniastego indyka podanych jako gustowne placki
    jakies suche po meksykansku i podlane piwem Tyskie.
    Kotka Florence miauczy, ze az slysze w kuchni. Wolam do zony-daj jej cos
    a tu slysze ze ma i watrobke i losia bo byl nieco przeterminowany a kotka
    zrec takich specyjalow nie chce. W glowie sie juz tym kotom angielskim
    przewraca! Ruskie to mieli na to swoje dobre powiedzenie: "Ot zhira i um
    biesit'sia"
    -czyli sadlo zalewa mozg. Ja bym to scierwo wygonil za kare na miesiac
    wyzerac ze smietnikow polskich to by sie nauczyla!

    fatso