    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Idzie fala do Polski
    Date: Sat, 17 Jan 2009 18:49:06 +0000

    Dr.Endriu wrote:

    > No to nieżleś jej Fatso ukształtował jej ten "żydowski" kręgosłup "moralny"
    > oparty na starym testamencie....
    >
    > P.S. Pewnie ją tam za niedługo jakiś przystojny nieobrzezany polski
    > spryciarz zaleje, i bedziesz musiał Fatso wyprzedawać po woli te swoje
    > srebrne nocniki, bo nie bedzie za co pieluch kupić... A po kredycie na domek
    > zostaną tylko wspomnienia....
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Dr.Endriu

    Byl taki kopulant, z Polski zreszta ale faceta pogonilem bo sie nie
    palil do ozenku.
    Pojebac to kazdy by chcial ale wziac odpowiedzialnosc to juz nie chce sie.
    Co do srebrnych nocnikow to ja juz kiedys wiescilem tryumfalnie tutaj na
    grupie
    wzrost srebra w piatek, mialo byc wystrzalowo w poniedzialek ale znow spadlo
    jak moj stary kutas. Nie bede wiec nic wam mowil, ze w ub. piatek bylo
    to samo.
    Co sie odwlecze to nie uciecze.
    Na razie bije sie o ten wielki dzban do herbaty:
    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPa
    geName=STRK:MEBIDX:IT&item=360123210051

    Nieco poobijany przez portugalskie kuchty ale pasuje do mego poteznego
    dzbana na wode, jak brat i siostra.
    Sprzedaje moj znajomy dostawca sreber z Oporto, jak ktos chce to
    powinien go zlapac za jakies $280 jutro.

    fatso