  • Data: 2008-10-07 14:57:30
    Temat: Re: Ile można wywieźc walutyza granicę ?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pawel" <P...@b...pl> writes:

    > Lub nawet wieej np. 10 razy w tygodniu i za kazdym razem 9000 Euro bym
    > wywiozl czy bylo by to tez legalne?

    Przeciez nawet jesli 10 razy dziennie przekroczysz granice i za kazdym
    razem bedziesz mial 10 keuro, to bedzie legalne.

    Aczkolwiek nie wiem po co sie tak meczyc, jak raz dziennie
    przekroczysz granice ze 100 keuro, to tez bedzie legalne. Nielegalne
    byloby niezgloszenie tego faktu na granicy.
    --
    Krzysztof Halasa