  • Data: 2010-10-11 16:31:01
    Temat: Re: Ile to jest dla Was warte?
    Od: "ranking analitykow" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Urośnie, a potem spadnie".
    >
    > Kwiecistość? Brak.
    > Znaki zapytania? Brak.
    > Trafność? Olbrzymia.
    > Przydatność? Sam oceń :)

    > A w życiu. Przykład: zawsze się mylę - mam trafność zero.
    > Wartość oczekiwana jednego strzału równa się co do grosza wielkości
    > stopa. Oczywiście na minusie. I nie licząc prowizji.

    > O to właśnie chodzi - żeby wykluczyć coś takiego, jak nieoczekiwana
    > strata.

    Troche za dlugo tu siedze zeby trzeba mi bylo tlumaczyc co to jest ta wasza
    magiczna wartosc oczekiwana.

    Problem polega na tym ze systematycznosc w osiaganiu oczekiwanej warotsci w
    sytuacji gdy jest ona regularnie ujemna, w dluzszym terminie nie ma sensu.

    A dla zwyklego zjadacza chleba, ktory czyta panow z roznych portali jedyna
    wartoscia jest to ze jak napisza zeby kupowac bo urosnie i rosnie... to
    przynajmiej jest czas wyjsc w najgorszym wypadku na zero. Niestety panowie
    analitycy od miejsca 21 do miejsca 32

    http://rankinganalitykow.pl/index.php/ranking/

    sa gorsi niz rzut moneta, ktory w prawidlowym rozkladzie powinien miec wiadomo
    jaka trafnosc. Moze jeszcze za mala proba, albo rzeczywiscie sa marni.