  • Data: 2008-12-02 14:30:17
    Temat: Re: Ile trzeba miec dochodu ?
    Od: Maverick <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Greg wrote:
    > U?ytkownik "Maverick" <k...@g...pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:gh1lc0$a9k$2@inews.gazeta.pl...

    > Plotki.
    > http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/br
    e;bank;nie;rezygnuje;z;kredytow;we;franku,215,0,4046
    95.html?p=md

    > Poza tym, mBank obni?y? w?a?nie mar?e na kredytach hipotecznych, w tym
    > równie? na CHF.

    Fajnie to uslyszec. Jednak w praktyce skreslilem ich pod wzgledem
    kredytu hip. juz dawno - wystarczy poczytac forum bankiera,mbanku i
    grupy - chyba tylok Polbank ma dluzszy czas oczekiwania, do tego nie ma
    nikogo kto udzieli rzetelnej informacji.
    --
    Regards,
    Maverick