  • Data: 2013-12-18 00:14:05
    Temat: Re: Imperius za pół ceny
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" l8pc68$b2p$...@n...news.atman.pl

    > Aj ... tylko kto ma takie duze kieszenie na 5,7" :)

    Po obcięciu czarnych (nieużytecznych) ramek 5.7" nie
    wykracza poza 4.3" zbyt mocno. W kieszenie moich nowych
    kurtek bez trudu wejdzie 5.7" a nawet 7.5"...

    [ale po co komu takie coś? 3 GB RAMek, 5 rdzeni CPU,
    2 GHz na każdym, 16 GB ,,dysku'' i rozdzielczość
    wyświetlacza lepsza od FHD... ja bym wolał takiego,
    ale nie za 3kpln a za 3 hpln [każące ramię Boskie
    okazało swą moc, łamiąc Gatesa i Microsoft...
    M$ schodzi na margines a Gates w kilka zaledwie
    lat stracił kilkadziesiąt miliardów dolarów]
    BTW -- dolary coraz tańsze a Ukraina coraz bliżej
    Wladimira Putina I Łagodnego; na terenach dawnej
    RON rozciągają się obecnie najtwardsze granice Europy;
    NIBonaparte popełnił błąd, przekraczając (czy może
    tylko -- opuszczając na chwilę, na czas wycieczki
    do Moskwy) linię Smoleńska -- ostatniej twierdzy
    na wschodzie dawnej Rzeczypospolitej Obojga Narodów;
    dobrze, że moich myśli nikt nie zna -- skompromitowałbym
    się przyznaniem do tego, że nie znam pisowni nazwiska
    zrąbanego Francuza z Korsyki/Corsici... za tą twierdzą
    NIB był już tylko najeźdźcą, nie wyzwolicielem, za co
    zapłacił sromotną klęską... wczoraj oglądałem film,
    wg którego ;) pod Borodino Rosjanie pokonali armię
    Napoleona I Bonapartego... gdy byłem małym chłopcem,
    Napoleon wygrał bitwę pod Borodino, za co wkrótce
    zapłacił klęską swej armii...]

    Ja mam dostatecznie duże kieszenie na 5.7" -- gorzej z zasobnością moich kont. ;)

    [złośliwy Dworak modli się, prosząc Boga o to, aby ludzie zobaczyli na jutubach,
    że wprawdzie Rydzyk Maybacha nie chciał, ale helikopter (za milion dolców) chciał
    kupić... a Bóg mówi do mnie -- gdybyś nie dawał Rydzykowi, ale odkładał na swoich
    kontach, być może uzbierałbyś na swój helikopter a ja dałbym ci teścia, który by
    dał resztę tego do helikoptera, czyli skromny lotniskowiec...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'