eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIndywidualizm w BankuRe: Indywidualizm w Banku
  • Data: 2006-01-23 20:41:37
    Temat: Re: Indywidualizm w Banku
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2006-01-23 19:44, Artur A. Surowiec pisze:

    > Czesc!
    > Mam pytanie. Czy wolicie jesli w Banku kazdy pracownik ma inny
    > krawat, w zaleznosci od tego jaki mu pasuje, albo jaki niedawno
    > dostał od dziewczyny, czy wolelibyscie, zeby w Waszym banku wszyscy
    > nosili identyczne, firmowe krawaty, tak, żebyscie przy kazdej
    > wizycie mieli komfort psychiczny patrzenia zawsze na ten sam
    > krawat - niezależnie od tego kto was obsluguje.

    IMO pracownik taki winien wyglądać schludnie, sprawiać wrażenie
    solidnego doradcy itp. Sama idea tych samych krawatów i innych części
    ubrań sprowadza się do powstania wizualnie jednolitej masy po czym do
    merytorycznie jednakowo brzmiących wypowiedzi (jak w IVR albo w
    McDonald's :-P )

    > Czy uwazacie, ze to fajnie jesli wszystkie panie nosza
    > identyczne apaszki?

    A jak kolega myśli? ;-)

    > I jeszcze jedno. co myslicie o dlugich kolczykach u doradczyn i
    > kasjerek, a co myslicie na temat kolczykow w innych miejscach i
    > dredów?

    Wszystko zależy od grupy docelowej dla banku i jego produktów. Dla
    młodzieży przypuszczalnie wiarygodniejszy będzie ziomal z dredami niż
    sztywny krawaciarz, w przeciwną stronę ma się sytuacja ze starszym
    klientem - oczywiście nie jest to reguła a spore uogólnienie.

    --
    Z poważaniem
    Grzegorz Kamionka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1