eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInfolinia Inteligo - u mnie krechaRe: Infolinia Inteligo - u mnie krecha
  • Data: 2005-08-21 00:47:42
    Temat: Re: Infolinia Inteligo - u mnie krecha
    Od: Rafał Krupiński <r...@m...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    on Sun, 21 Aug 2005 02:12:47 +0200 "TDJ" <t...@N...pl> wrote:

    > Użytkownik "Rafał Krupiński" <r...@m...com> napisał
    w
    > wiadomości news:20050821015331.31b13afc@home...
    > >> Nie widze niebezpieczenstwa w podaniu drugiego imienia czy
    > >> nazwiska panienskiego mamy,
    >
    > >to masz fajnie, bo to są dane jakie sie podaje żeby np. zmienić hasło
    >
    > >> a zaraz po tym pracownik na pewno
    > >> przekaze informacje w jakiej sprawie dzwoni itd...
    >
    > >święta naiwności!
    >
    > nie wiem jak jest w Inteligo(PKO bp-nigdy sie nie przekonam:P ), w bankach
    > z ktorymi ja mam doczynienia jest bardziej zlozona weryfikacja:
    >
    > jakiekolwiek zmiany danych/hasla/piny wymagaja weryfikacji
    > automatycznej(id+pin)+slownej

    no a co sie stanie jak zapomnisz hasła lub id?
    w mbanku dzwonisz i autoryzacja głosowa czyli podajesz dane osobowe.
    Teraz czytaj uważnie:
    -ktoś do ciebie zadzwoni i zapyta o dane osobowe podając się za pracownika banku
    -zadzwoni do banku, powie że zapomniał id i hasła
    -poda dane osobowe, które mu podałeś i ustali nowe hasło
    -zaloguje sie do sys transakcyjnego i wyprowadzi ci całą kase

    Regards, Rufio
    --
    010 > XMMS now playing PGP: 0xC40BD066
    001 > Opeth S/N: 0x00000035
    111 > Advent

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1