  • Data: 2005-08-21 06:56:32
    Temat: Re: Infolinia Inteligo - u mnie krecha
    Od: kolomolo <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz czytaj uważnie:
    > -ktoś do ciebie zadzwoni i zapyta o dane osobowe podając się za pracownika banku
    > -zadzwoni do banku, powie że zapomniał id i hasła
    > -poda dane osobowe, które mu podałeś i ustali nowe hasło
    > -zaloguje sie do sys transakcyjnego i wyprowadzi ci całą kase
    >
    > Regards, Rufio
    Inteligo oraz PKO Inteligo - czytaj uważanie :)
    - bez id nie nada hasła,
    - bez karty kodów nie nada hasła,
    same dane nie pomogą,

    Pozdr.

    PS. konsultant nie jest taki głupi, dwa razy sprawdzałem próbując ich
    naciągnąć kolegą przy tym jak do mnie dzwonili, i dwa razy laska
    odmówiła udzielenia infor, tłumacząc się tym, że nie ma pewności ...
    zachodzą uzasadnione wątpliwości... co do tego czy ja to ja...

    zawsze można zadzwonić pod numer, który się wyświetla i sprawdzić, czy
    to jest Bank czy nie, lepiej być przezornym niż potem płakać nad stratą
    kasy...