eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInformacja z VISA - napad na konwój przewożący dane kart ??Re: Informacja z VISA - napad na konwój przewożący dane kart ??
    From: Sebcio <s...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Informacja z VISA - napad na konwój przewożący dane kart ??
    Date: Wed, 15 Aug 2007 09:33:06 +0200

    Chris napisał(a):

    > Wyobraź sobie, że jesteś za granicą (np. w Egipcie), większość środków
    > (jeśli nawet nie wszystkie) masz na rachunku tej karty i nagle bank z
    > powodu napadu na jakiś konwój w Szwecji, bez ostrzeżenia blokuje Twoją
    > kartę.

    To była karta kredytowa. Jeśli dla kogoś jest ona wyłącznym źródłem
    środków, to gratuluję :) W opisywanym przez Ciebie przypadku
    skorzystałbym z karty do ROR'a albo z innej karty i odpoczywał dalej,
    oczywiście po skontaktowaniu się z centrum VISA by wyjaśnić sytuację.

    > Już sobie wyobrażam awanturę, jaka wywołujesz po powrocie (za pożyczone
    > pieniądze!) do kraju. Jestem również w stanie wyobrazić sobie oburzenie
    > czytelników p.b.b. na wieść o bezmyślnej akcji mBanku ;)

    Nooo, na pewno zrobiłbym proces sądowy mBankowi gdyby okazało się, że
    po powrocie do kraju mam pięknie wyczyszczony limit karty dziwnymi
    transakcjami zza Bałtyku a bank kazał mi się wypchać, bo przecież
    napisali mi emaila :P Ja nie czytam maili odpoczywając w Egipcie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio