  • Data: 2010-05-20 10:05:18
    Temat: Re: Instrukcja dymania panienek c.d.
    Od: Endriu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiedz mu to co ja tobie - skoncentruj się na sobie.

    Nic innego od 1993 roku nie robię. Cały czas koncentruje się na sobie.
    I zawsze jak się nad tym zastanawiam wychodzi mi jedno.
    Aby mój syn mógł sobie spokojnie handlować w sklepiku ktoś (wiem
    dokładnie kto) musiałby go (i mnie) przestać okradać.

    Współdecydujemy

    "[...] No dobrze, ale skąd właściwie lichwiarska międzynarodówka ma
    tyle pieniędzy, że może pożyczać je bezpieniężnym rządom, mimo, ze te
    przechwyciły już - tak jak u nas - ponad 80 procent bogactwa
    wytwarzanego przez pracowników najemnych? Ano, przypatrzmy się
    Otwartym Funduszom Emerytalnym. Pożyczają one pieniądze Naszym
    Umiłowanym Przywódcom, którzy nie umieją w żaden inny sposób zapewnić
    płynności finansowej państwa, jak sprzedawanie nas w niewolę. A skąd
    te pieniądze mają? Ano stąd, że wcześniej Nasi Umiłowani Przywódcy,
    dla naszego, ma się rozumieć, dobra, zmusili nas do oddawania im
    części wytwarzanego przez nas bogactwa, w zamian za obietnicę, że
    kiedyś coś z tego nam oddadzą. Kiedy? Co? - nikt tego nie wie, bo
    przecież Nasi Umiłowani Przywódcy, których właśnie będziemy sobie
    teraz wybierać, zawsze mogą - i właśnie się do tego szykują - zmienić
    i wiek emerytalny i zasady wypłaty. [...]".

    Okradają go ci sami, lub dzieci tych którzy okradali 20 lat temu
    mojego ojca. Najwyższy czas wreswszcie zerwać tą pętle.

    Dosyć mam robienia na tą komunistyczną czerwoną chołotę ... Dosyć
    okradania.
    Dosyć przymusowych ubezpieczeń społecznych !!!!!!!!

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/