  • Data: 2010-05-20 12:13:11
    Temat: Re: Instrukcja dymania panienek c.d.
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu pisze:

    > Nic innego od 1993 roku nie robię. Cały czas koncentruje się na sobie.
    > I zawsze jak się nad tym zastanawiam wychodzi mi jedno.
    > Aby mój syn mógł sobie spokojnie handlować w sklepiku ktoś (wiem
    > dokładnie kto) musiałby go (i mnie) przestać okradać.
    >
    > Współdecydujemy
    > http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1626
    >
    > "[...] No dobrze, ale skąd właściwie lichwiarska międzynarodówka ma
    > tyle pieniędzy, że może pożyczać je bezpieniężnym rządom, mimo, ze te
    > przechwyciły już - tak jak u nas - ponad 80 procent bogactwa
> [...]

    wpakujmy druga czesc sejmu i rzad do drugiego tutka i na smolensk...;)

    a powaznie - w obecnej sytuacji mozna wybrac pomiedzy tymi, ktorzy Cie
    okradna ze wszyskiego, tymi co Cie okradna ale Ci jeszcze cos zostawia i
    tymi co Cie okradna tak ze bedziesz myslal ze cos Ci jeszcze zostawili...

    przyznasz ze zajebisty wybor;)

    pozdraiwam
    SlawcioD