    From: "Anatol" <c...@u...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Instrukcja obslugi otwarego przetargu w Pomrocznej
    Date: Sun, 11 Oct 2009 21:28:55 +0200

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:hasu1r$2c2$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > ----Cytat---
    > Wojciech Dąbrowski, szef Agencji Rozwoju Przemysłu pyta:
    > - Tusk nie rozmawiał jeszcze?
    >
    > Godzina 11:46. Aleksander Grad, minister skarbu do Wojciecha Dąbrowskiego:
    > - Jak wygląda rejestrowanie?
    >
    > Wojciech Dąbrowski:
    > - Przed chwilą patrzyłem i jest tam 10 podmiotów zarejestrowanych, no ale
    > nie ma tego oczywiście, którym jesteśmy zainteresowani
    >
    > Aleksander Grad:
    > - Czy wyście analizowali możliwość przerwania tej procedury, czy od strony
> [...]

    No ale co tu jest sprzecznego z prawem ?

    Na sprzedaż był majątek upadłej stoczni, a rząd miał zrobić wszystko co było
    prawnie możliwe żeby sprzedać zorganizowaną część majątku jednemu nabywcy
    tak aby były jakies szanse na kontynuowanie produkcji, bo taki był cel rządu
    (podawany do publicznej wiadomości) wynikający z oczekiwań opinii publicznej
    ,w tym opozycji i stoczniowców.

    Poza Katarczykami nie było innej całościowej oferty.

    Anatol