eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIntegrum - czy działa tak świetnie?Re: Integrum - czy działa tak świetnie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!
    not-for-mail
    From: "blad" <b...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Integrum - czy działa tak świetnie?
    Date: Tue, 16 Sep 2003 20:39:48 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <bk7lec$mn1$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <bk7696$rp7$1@nemesis.news.tpi.pl> <bk7crt$81g$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bravo171.softbank.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1063737612 23265 212.244.73.171 (16 Sep 2003 18:40:12
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Sep 2003 18:40:12 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:259824
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Zbynio"
    > Mam od kilku lat te konto. Jeżeli przyjżeć się szczgółowo, to nie jest tak
    > pięknie.

    mialem od samego powstania - teraz wlasnie oddalem token i zamykam
    - po prostu nie przekonalem sie do niego na stale, innych kart nie daja
    a pinu do Maestra nie moglem jakos spamietac.

    > 3. alarmy wysyłane SMS-em kiedys wogóle nie działały; obecnie często nie
    > działają, i dopiero po kilkurotnej interwencji na różnych szczeblach
    > zaczynają działać;

    mi dzialaly - one byly dobre. Glupio jest z alarmami salda ze albo odzywaja
    sie codziennie albo raz i sie wylaczaja co wymaga ponownego ich ustawienia.
    Nie umieli oprogramowac alarmu dla zdrzenia (np "saldo przekroczyło 1000")
    który działałby raz w odpowiednim momencie i sie nie odwolywal tylko czekal
    na nastepne takie zdarzenie

    > 5. nikt w banku (nawet twórcy opramownaia) nie monitoruje poprawnosci
    > działania aplikacji;

    faktycznie - ale poniewaz mialem ich od poczatku to nie dzialalo DUZOOOO
    rzeczy i wszystkie w koncu zostaly poprawione. Np na Inteligo nie chcial
    przelewac, czasem zlecen nie wykonal ale je pamietal z miniona datą, nie
    pozwalał kasować kontrahentow i wiele innych bledow bylo.

    > A tak w ogóle do jest fajne konto, bo ma ustawiane alarmy informujące o
    > stanie i płatnosciach na koncie. Pod waruniem,że te alarmy działają.

    dlatego nie majac do dzialania 100% zaufania uzywalem go glownie do
    darmowych przelewow
    Ostatnio przestali odpowiadac na maile a jak zmieniali regulamin (od 1 X) to
    dwa razy przyslali zmiany na adres zameldowania olewajac za kazdym razem
    adres korespondencyjny. To mnie juz dobilo ostatecznie i stwierdzilem ze to
    konto jest tanie ale zbedne i oddalem token zachowujac woreczek ;-)
    *** blad ***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1