  • Data: 2002-09-03 16:25:18
    Temat: Re: Inteligo BP :-)
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    > Sado-maso? ;-)

    Tez tak uwazam, bo po piewsze bedzie sie to wiazalo ze zmiana numerow
    rachunkow, a jakie sa problemy z wynalazkiem PKO BP w zakresie nr rachunkow,
    to kazdy wie. Tym bardziej, ze termin zmiany na IBAN zostal przesuniety na
    lipiec 2004. Najpierw WIELKI balagan w wydaniu PKO BP, a dopiero duuuuuuzo
    pozniej beda moze te korzysci o ktorych mowicie. Zatem na poczatku bez
    entuzjazmu.

    pzd
    witek