  • Data: 2002-09-04 10:47:44
    Temat: Re: Inteligo BP :-)
    Od: s...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    A ja dalej podtrzymuje, ze miodzio (w orginalnej wersji - z pytajnikiem na
    koncu :-)) Jesli fuzja spelni moje oczekiwania, to powstanie jeden z najlepszych
    bankow na rynku, juz nie tylko w zakresie podstawowym. I Inteligo, i PKO BP
    w pewnych (poki co rozlacnych) obszarach sa najlepsze. Ale jesli rzeczywiscie
    do polaczenia dojdzie to powstanie cos co moze znaczaco pozmieniac podzialy
    na rynku. Czego sobie i innym zycze.