eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Inteligo] Likwidacja rachunkuRe: [Inteligo] Likwidacja rachunku
  • Data: 2002-02-02 00:30:27
    Temat: Re: [Inteligo] Likwidacja rachunku
    Od: "camokiller" <c...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote in message
    news:a3fabm$mln$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zablokowanie dostępu nie oznacza zakończenia pobierania opłat wg
    cennika -
    > cennik obowiązuje.
    > Do końca okresu wypowiedzenia będą pobierane opłaty za karty, SMS,
    > prowadzenie.
    >
    > Kartę i SMS należałoby deaktywować ręcznie i zostawić minimum 100
    złotych do
    > końca okrsu wypowiedzenia, żeby nie naliczyło prowizji za prowadzenie
    > rachunku. Pozostała reszta będzie rzelana na rachunek wskazany w
    dyspozycji
    > minus 99 groszy za przelew.

    Coś chyba bredzisz ;)))))
    Tabela Opłat i prowizji jest integralną częścią regulaminu.
    Skoro regulamin się zmienił (tabela opłat też), a ty się z nowym
    regulaminem nie zgadzasz to:

    U66
    2. W przypadku, gdy Klient nie akceptuje wprowadzonych zmian do
    Regulaminu, ma on prawo odstąpienia od Umowy, informując o tym Bank w
    formie pisemnej w terminie 14dni od dnia otrzymania zawiadomienia o
    zmianie Ogólnych warunków. Jeżeli klient nie prześle pisemnego wniosku o
    zamkniecie Konta Inteligo w podanym powyżej terminie bank przyjmuje, że
    klient zaakceptował zmiany.

    Skoro ich nie akceptujesz, i do 15.02 wyślesz wymówienie to żadnymi
    opłatami z nowej tabeli opłat i prowizji nie mają prawa cię obciążyć.

    --
    Pozdrawiam
    Kamil
    c...@h...pl



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1