eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo a blokady na koncieRe: Inteligo a blokady na koncie
  • Data: 2003-09-08 07:21:11
    Temat: Re: Inteligo a blokady na koncie
    Od: "" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Uwazam, ze Inteligo ma bledna procedure - jesli system uznaje za wyplacone
    > mimo ze nie wydane pieniadze, to cos jest nie tak.
    >
    > Bankomat nie powinien w ogole przyjac dyspozycji, gdy nie ma w nim srodkow.

    Bankomat przyjmuje dyspozycje. Robi autoryzacje (skutek: blokada srodkow na
    rachunku). Stwierdza, ze nie ma banknotow. I teraz powinien wyslac odwoalnie
    autoryzacji. Ale to juz zalezy do tego jak dobry jest system zarzadzajacy
    bankomatami. Moze PKO nie ma tej funkcji.

    > Dzwonilem do dysponenta Inteligo  - potwierdzil fakt autoryzacji wyplaty. Z
    > jakiegos powodu bankomat nie wyplacil kasy ale system zablokowal zadana kwote.

    Mozna sprawdzic zdalenie, czy blokada jest uzasadniona czy nie. W Multibanku
    dla wyplat z Euronetu takie cos zalatwiaja w 2 godz z Euronetem. Wystarczy
    sprawdzic stan gotowki w bankomacie. Jesli jest nadwyzka, tzn, ze klient
    rzeczywiscie nie dostal gotowki i blokade mozna zdjac.



    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1