eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo a blokady na koncieRe: Inteligo a blokady na koncie
  • Data: 2003-09-08 04:36:27
    Temat: Re: Inteligo a blokady na koncie
    Od: <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Uwazam, ze Inteligo ma bledna procedure - jesli system uznaje za wyplacone
    mimo ze nie wydane pieniadze, to cos jest nie tak.

    Bankomat nie powinien w ogole przyjac dyspozycji, gdy nie ma w nim srodkow.

    Dzwonilem do dysponenta Inteligo - potwierdzil fakt autoryzacji wyplaty. Z
    jakiegos powodu bankomat nie wyplacil kasy ale system zablokowal zadana kwote.

    Inne banki maja chyba jakas inna procedure.
    Nigdy nie zdarzylo mi sie tak, ze np. mialem jakas blokade mimo ze bankomat
    Citibanku, czy Euronetu przyjal dyspozycje a nie wyplacil kasy np. z braku
    srodkow



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1