  • Data: 2003-05-29 14:04:43
    Temat: Re: Inteligo bank - co mozecie powiedziec o tym banku?
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Jaki zbytek? Chyba nie sądzisz, że te kilkanaście przelewów, co je robię
    > miesiąc w miesiąc będą puszczane z Inteligo. Razem z opłatą za kartę
    > wyszłoby wtedy kilkanaście PLN za ROR miesięcznie. Za kilkanaście PLN to
    > można mieć dobry marmurowy ROR :-))))) Ale jako interfejs do bankomatów PKO

    OK. Co kto lubi. Ja wole zaplacic kilkanascie zl miesiecznie Inteligo,
    niz isc do dobrego marmura, gdzie bede owszem mial marmury, ale do tego
    kiepskiej jakosci obsluge przez Inet/SMSy/telefon/oddzial/whatever.
    Marmur to nie wszystko, liczy sie wiele innych rzeczy. Moglbym miec
    jedno konto w czysto internetowym banku i za nie placic stosunkowo duzo,
    gdyby istnial bank o pelnej ofercie, wielu bardzo dobrych interfejsach i
    depozytach w bankomatach. Wiecej nie potrzeba.

    > BP Inteligo się nadaje dobrze. Pozostałe bajery typu SMSy, SIMtoolkity itp.
    > mnie nie kręcą - liczy się dobra oferta produktowa. A w Inteligo kredytu

    Poza dobra oferta produktowa, w ktorej Inteligo ma powazne braki licza
    sie dobre kanaly dostepu i tu Inteligo nie mozna nic zarzucic.

    > odnawialnego jak nie było tak nie ma (może w V kwartale :-))) , jak idziesz

    No, ja i tak nan wlasciwie nie licze, bo mam spora linie kredytowa w
    Millenium.

    > do PKO BP po KK, to nie jesteś traktowany jako klient PKO BP (to już
    > kuriozum!), że już o braku czegoś takiego, jak SFI mbankowe nie wspomnę. O

    Debilizmy zdarzaja sie wszedzie, a u niektorych czesciej. Ja od BP nic
    nie chce poza jednym, niech za bardzo przy inteligo nie majstruja ;-)

    > oprocentowaniu nie piszę, bo rzeczywiście jest coraz mniej ważne.

    No dokladnie.

    Bartol