eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - "brak środków na koncie". A przecież wiem, że są!Re: Inteligo - "brak środków na koncie". A przecież wiem, że są!
  • Data: 2013-11-09 14:11:00
    Temat: Re: Inteligo - "brak środków na koncie". A przecież wiem, że są!
    Od: eisenberg <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu sobota, 9 listopada 2013 08:17:21 UTC+1 użytkownik Pawel U. napisał:
    > Rzeczywiście super pora - początek "długiego weekendu" i czas na wyjazdy.
    >
    > Tylko współczuć osobom, które całą kasę mają w PKO BP. Ja wczoraj, próbując
    >
    > użyć kartę Inteligo w bankomacie PKO BP tez miałem "brak środków na koncie",
    >
    > w Pekao "skontaktuj się ze swoim bankiem", a w Euronecie "karta nieważna"!
    >
    Awaria. Kasę wypłacić z bankomatu już można, ale przy próbie zapłaty kartą Inteligo
    komunikat "karta nieważna"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1