eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - dodzwanianie sięRe: Inteligo - dodzwanianie się
  • Data: 2003-09-02 07:27:19
    Temat: Re: Inteligo - dodzwanianie się
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Edi" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:biv9ab$1om3$1@news2.ipartners.pl...

    > Ja rozmawiałem z robocikiem, który uparcie powtarzał: Przepraszamy,
    staramy
    > się zadowolić klientów, w czym panu pomóc
    > :) Śmieszne to było.

    Kwestia szkoleń. Musiał tak mówić i już. Już Ty nie martw, oni dobrze
    wiedzą, jak długo się na konsultanta czeka. On Ci nie mógł więcej
    powiedzieć. Bo niby czego oczekujesz?

    Możesz zawsze reklamację złożyć.

    > Generalnie martwię się tym, że jak przychodzi co do czego to nie ma do
    kogo
    > gęby odezwać.
    > Chyba jednak przejdę na bank z placówkami.

    A jak w placówkach będziesz miał kolejki na 40 minut i upomnisz się o
    swoje - to myślisz, że usłyszysz co innego? 'przepraszamy, ale tylu ludzi
    mamy, proszę poczekac'...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782
    [wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1