eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - dodzwanianie sięRe: Inteligo - dodzwanianie się
  • Data: 2003-09-02 07:34:40
    Temat: Re: Inteligo - dodzwanianie się
    Od: "Edi" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]




    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bj1goi$rrt$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Edi" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
    > news:biv9ab$1om3$1@news2.ipartners.pl...
    >
    > > Ja rozmawiałem z robocikiem, który uparcie powtarzał: Przepraszamy,
    > staramy
    > > się zadowolić klientów, w czym panu pomóc
    > > :) Śmieszne to było.
    >
    > Kwestia szkoleń. Musiał tak mówić i już. Już Ty nie martw, oni dobrze
    > wiedzą, jak długo się na konsultanta czeka. On Ci nie mógł więcej
    > powiedzieć. Bo niby czego oczekujesz?
    >
    > Możesz zawsze reklamację złożyć.
    >
    > > Generalnie martwię się tym, że jak przychodzi co do czego to nie ma do
    > kogo
    > > gęby odezwać.
    > > Chyba jednak przejdę na bank z placówkami.
    >
    > A jak w placówkach będziesz miał kolejki na 40 minut i upomnisz się o
    > swoje - to myślisz, że usłyszysz co innego? 'przepraszamy, ale tylu ludzi
    > mamy, proszę poczekac'...
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Wojciech Nawara
    > w...@o...pl; 0501950782
    > [wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]
    >


    Zgadza się. Takich odpowiedzi się niestety spodziewałem od konsultanta.
    Martwię sie jednak żeby jakośc usług nie spadała i żeby długie oczekiwanie
    nie stało się u nich normą.

    Pzdr



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1