  • Data: 2005-11-12 12:00:44
    Temat: Re: Inteligo i bankomaty PKO
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dl4e3j$itp$1@news.onet.pl...

    > saldo sprawdzisz bezpłatnie z telefonu mobilnego

    informacja w 66% nieprawdziwa - bezplatnie tylko z pomaranczowego
    za to ze stacjonarnego mozna tez bezplatnie

    no i musi byc jakas sprawiedliwosc - uzytkownicy Superkonta PKO BP nie moga
    za darmo przez telefon ale moga za darmo przez bankomat. Dla Inteligo jest
    odwrotnie...;-)

    ty tez napisz do Inteligo bo podobno nie jest wykluczone ze to wprowadza,
    jesli klienci sie tego beda domagac

    > odradzam, różne awarie bankomatu (np zawieszenie przy wpłacaniu) mogą
    > spowodować że pieniądze zostaną stracone

    to sa bzdury bo bankomaty PKO BP z funkcja depozytowa pieniedzy nie licza i
    opisywane tu awarie z "zatkaniem" liczarki wplatomatu mBanku niewlasciwymi
    banknotami tu sie nie moga wydarzyc

    Taki sobie kompromis - gdyby napelniali szuflady TEZ 10-zlotowkami to by sie
    mniej forsy w maszynie miescilo i mialbys wieksza szanse spotkac bankomat
    "out of order" (oprozniony) co tez by nie bylo mile.
    W Euronecie najmniejszy nominal to 50zl i jakos ludzie z tym zyja...

    --
    Pozdrowienia