  • Data: 2005-05-31 20:14:56
    Temat: Re: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    Slawek Kos napisał(a):

    > Nie odpowiedziales mi na pytanie.
    > Jaka masz date zakonczenia okresu rozliczeniowego (kiedy ci dopisuja
    > odsetki)?

    No ale ja dalej się uczepię tego, że system wtedy nie pokazałby mu
    średniego salda konta > 100 PLN. Bo to pole własnie pokazuje średnie
    saldo za poprzedni okres miesięczny.

    Zresztą szczerze mówiąc mało idiotoodporne to jest. Zastanawiałem się,
    czy w tym polu jest:
    - średnie saldo za cały okres istnienia konta (wyliczane codziennie)
    - średnie miesięczne saldo za obecny okres miesięczny (wyliczane codziennie)
    - średnie miesięczne saldo za poprzedni okres miesięczy (obliczane co
    miesiąc).

    Zadzwoniłem i konsultantka też miała te wątpliwości. Dopiero po
    konsultacjach wyszło na to, że trzeci wariant jest prawdziwy.