  • Data: 2005-06-01 06:07:18
    Temat: Re: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości
    news:7scihoy5zipp.m8so7ydvzmoh.dlg@40tude.net...

    > Aaa....już sprawdzam
    >
    > 30 dnia każdego miesiąca

    Przyklad (podobny do twojego, ale ja twoich danych nie znam dokladnie wiec
    cos tam sobie wymyslilem):
    - okres rozliczeniowy od 30.04.2005 do 29.05.2005 (30.05.2005 pojawily sie
    na koncie odsetki)
    - konto zalozyles (napisales ze "pod koniec maja") np. 18.05.2005 (zakladam
    ze przez internet)
    - faktycznie umowa zostala sporzadzona przez Inteligo 20.05.2005r
    - wplaciles 500zl 25.05.2005r i nic nie wyplacales do 29.05.2005r

    Twoje srednie saldo:
    (25 dni x 0,00zl + 5dni x 500,00zl)/30 = 83,33zl

    Ten pierwszy miesiac jest "dziwny" bo jest ponad 20 dni kiedy jeszcze nie
    miales konta ale do arytmetyki sie one licza jakbys mial je z saldem 0,00zl.
    Przy czym zaciekli interpretatorzy regulaminow twierdza, ze taki sposob
    liczenia pierwszego miesiaca jest niezgodny z regulaminem Inteligo i mozna
    to reklamowac. Byly tu opisywane przypadki skutecznych reklamacji.

    A tak w ogole to wydaje mi sie, ze cos niedokladnie nas informujesz...
    - jezeli zalozyles konto "pod koniec maja" i przed koncem miesiaca juz
    zdazyles cos wplacic to okres rozliczeniowy powinien ci sie konczyc
    wczesniej niz 29go - widzi mi sie, ze zalozyles jednak wczesniej...

    --
    Pozdrowienia
    ---